Majlis Perkahwinan di Bakai

Saya berada di Bakai yang terletak di negeri Kedah. Saya ke sini kerana menjalankan tugas shooting satu majlis perkahwinan.

Inilah kali pertama saya menjejakkan kaki ke kawasan ini. Bakai terletak di kawasan yang berdekatan dengan Kuala Ketil.

Gambar di atas adalah gambar yang diambil di Kampung Siputeh di Bakai. Gambar bukit di belakang itu adalah gambar Bukit Hijau. Bukit yang terkenal di negeri Kedah.
Gambar di atas ini pula adalah gambar jalan menuju Bakai.


;
Semasa saya dalam perjalanan ke sini dari Juru, saya ada melalui pekan Lunas. Sebuah pekan cowboy yang menarik. Di bawah ini adalah gambar pekan Lunas itu.

Di bawah ini adalah peta laluan saya ke Bakai tengah hari tadi.


Juru - Bakai



Jarak: 70 km
Jumlah jarak sudah dilalui: 662 km

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Bakai,Malaysia

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Mengisi petrol di Thailand

Ligor yang Penuh Sejarah

Membawa Motosikal Malaysia Memasuki Vietnam