Peta Laluan Kembara Solo Rizal (KSR) 2 ke Laos


Peta di atas menunjukkan laluan semasa saya ride dari Ubon Ratchathani, Thailand hingga ke Luang Prabang dan balik melalui Nong Khai.



Sebelum itu, saya telah ride dari Ipoh ke Hatyai dan semasa perjalanan pulang juga melalui jalan yang sama.


Gambar di atas menunjukkan odometer awal saya sebelum bergerak dari Ipoh. Manakala, gambar di bawah menunjukkan odometer akhir selepas saya kembali ke Ipoh semula.

 
Jarak keseluruhan ride saya kali ini adalah 2,515 km. Di bawah ini pula adalah animasi laluan saya selama di Laos.

Ulasan

  1. Teringin ikut jejak tuan.. Sgt seronok.. Saya ingin timba ilmu dgn tuan boleh??

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Mengisi petrol di Thailand

Ligor yang Penuh Sejarah

Membawa Motosikal Malaysia Memasuki Vietnam